PEUGEOT Lifestyle z nowymi atrakcjami

PEUGEOT DESIGN LAB – studio projektowe marki PEUGEOT – projektuje również przedmioty niezbędne nam w codziennym życiu. Perfekcyjna stylistyka, ergonomia i jakość wykonania produktów sygnowanych przez studio doskonale odzwierciedlają klasę samochodów PEUGEOT.

Nowe, atrakcyjne produkty lifestylowe PEUGEOT są dostępne w kilku kolekcjach, które spełnią oczekiwania wszystkich fanów marki: PEUGEOT SPORT, LEGEND, Electrique, 208, 2008 i Corporate. Nowe długopisy, kubki i parasole są już dostępne w sklepie PEUGEOT online.

Projektanci PEUGEOT Design Lab zadbali o styl, wzornictwo, ergonomię i jakość wykonania. Każdy z tych przedmiotów jest niepowtarzalny.

Samochody koncepcyjne PEUGEOT – laboratorium pomysłów

Długopisy zwracają uwagę wysokiej klasy metalowym wykończeniem i pomysłowym systemem włączania typu „twist”. Wyrazista stylistyka, łącząca łagodne płaszczyzny z ostrymi liniami, nawiązuje do linii nadwozia najnowszych modeli PEUGEOT.

Ceramiczne kubki nabierają wyglądu zaawansowanych technologicznie przedmiotów. Geometryczne ucho przypomina kształtem najnowszy wzór grilla samochodów marki.

– Niektóre modele parasoli mają ergonomiczne rączki, które dobrze leżą w ręku. Niektóre modele mają dodatkową, jasną warstwę tkaniny na spodzie, która gwarantuje nieprzemakalność i dodaje stylu. Pojawiające się w innych modelach kolorowe akcenty zapewniają personalizację parasola.

Fanom marki PEUGEOT z pewnością spodobają się długopisy (5 wzorów), kubki (5 wzorów) i parasole (7 wzorów) z różnych kolekcji tematycznych. Fani wyczynowych osiągów wybiorą kolekcję PEUGEOT Sport. Amatorów stylu neo-retro ucieszy kolekcja LEGEND, z kultowym złotym lwem na białym lub czarnym tle. Dla pasjonatów nowych technologii przygotowana została kolekcja Electrique z energetycznymi niebieskimi i zielonymi akcentami ( w tej kolekcji oferowany jest między innymi ekologiczny kubek podróżny wykonany z bambusa) lub kolekcje 208 i 2008. Natomiast minimalistyczna i elegancka kolekcja PEUGEOT Corporate przypadnie do serca wszystkim fanom marki.

Źródło: PEUGEOT