Te samochody Morgan z niewielkimi zmianami od 1936 roku. Jednak Morgan 4/4, Plus 4 i V6 Roadster zakończyły swoją historię w lipcu 2020 roku. Od tego momentu w ofercie pozostaną trzy modele: Morgan Plus Six, Plus Four i wyjątkowy w swoim rodzaju trójkołowiec Morgan 3Wheeler.
Przez 84 lata Morgan produkował samochody z drewnianą ramą i nadwoziem ze stalowych walcowanych blach. Kolejne modele powstaną na wprowadzonej w 2019 roku platformie CX ze stopów aluminium, także lekkie stopy otrzyma nadwozie. Nowa generacja roadsterów otrzyma niezależne zawieszenie i silniki BMW z trubodoładowaniem.
Po 84 latach produkcji ostatnie stalowe podwozie Morgana zjechało z linii produkcyjnej przy Pickersleigh Road. Wersja Plus 70 jest ostatnim z 20 egzemplarzy zbudowanych z okazji siedmiu dekad tego modelu. Zakupiony został przez wieloletniego entuzjastę Morgana i trafi do historycznej kolekcji.
Porsche Centrum Wrocław – wystawa klasyków na inaugurację programu Porsche Classic Partner
„Stalowe podwozie jest podstawą produkcji Morgana od dekad, znajdując się pod skórą najważniejszych i odnoszących sukcesy modeli w historii firmy. Jego wyjątkowy urok prowadzenia jest uwielbiany przez wielu, a popyt na stalowe podwozia jest wciąż duży. Jednak wraz z wprowadzeniem naszej platformy CX-Generation nadszedł czas pożegnania ze stalowym podwoziem. Z przyjemnością przekazujemy ten egzemplarz z ostatnim wyprodukowanym stalowym podwozie długoletniemu przyjacielowi fabryki.” – powiedział Steve Morris, dyrektor generalny i prezes Morgan Motor Company.