Wiadomości

Poznaj gamę MINI z dwóch stron

Paweł i Joanna Orleańscy, zostali bohaterami nowej kampanii MINI. Para aktorów udowadnia, że samochody brytyjskiej marki są stworzone zarówno dla kierowców, którzy do wyboru auta pochodzą na chłodno i analitycznie, jak i dla tych, dla których liczą się przede wszystkim pasja i wrażenia.

W ramach najnowszej kampanii przygotowano cztery filmy, z których każdy jest poświęcony innemu modelowi MINI (Hatch i Cabrio, Clubman, Cooper SE i Countryman).

Odcinki są krótkie i dynamiczne – trwają maksymalnie trzy minuty – ale w wyczerpujący sposób przekazują wiedzę na temat każdego z modeli. Z materiałów wideo dowiemy się między innymi, który MINI lepiej sprawdzi się w mieście, a który jest stworzony do dalekich podróży. Poznamy technologie dostępne w samochodach, odkryjemy możliwość ich personalizacji czy też bliżej zapoznamy się z ich designem. Przygotowany kontent ma przede wszystkim pomóc niezdecydowanym dokonać wyboru tego jedynego samochodu spośród oferty MINI.

MINI – pakiet John Cooper Works GP inspirowany motorsportem

Który z nich zmieści najwięcej walizek? Co takiego kryje się w bagażniku MINI Countrymana i dlaczego tak bardzo przyda się w czasie postoju? Na jak długo starczy jedno ładowanie w elektrycznym MINI i jakie są korzyści wynikające z wyboru „elektryka”? Paweł i Joanna Orleańscy odpowiadają na te pytania w sposób przystępny dla tych, którzy dopiero poznają markę, pamiętając jednocześnie o szczegółach, które zainteresują największych fanów MINI.



Kampania realizowana będzie między innymi na kanałach MINI na Facebooku oraz Instagramie. Za realizację spotów odpowiada Change Serviceplan, a za media Mediaplus.

Źródło: MINI



Redakcja

Recent Posts

Sunderland nie tylko miejscem produkcji Nissana LEAF

Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…

6 godzin ago

Mitsubishi Colt z instalacją LPG już na polskim rynku

Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…

6 godzin ago

Brussels Motor Show 2025 – premiera Leapmotor C10 w wersji z technologią Range Extender

Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…

6 godzin ago

TomTom Orbis Maps oferują teraz geometrię pasa ruchu 3D dla każdej drogi

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…

7 godzin ago

Women’s Worldwide Car of the Year 2025 – Audi A6 e-tron zwycięzcą kategorii Duży samochód

Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…

7 godzin ago

Lexus sprzedał w Polsce 50 tys. samochodów z napędem hybrydowym

Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…

1 dzień ago