Po ponownym otwarciu Global Centre of Luxury Manufacturing Excellence w Goodwood, przyszedł także czas na tradycję goszczenia klientów przybywających do The Home of Rolls-Royce (Domu Marki Rolls-Royce), by osobiście odebrać swoje samochody.
Wznowienie przekazywania samochodów klientom to powrót upragnionego elementu normalności dla Rolls-Royce’a, który produkuje obecnie samochody w systemie jednozmianowym, poddając się rygorystycznemu reżimowi ochrony zdrowia i higieny. Na całym terenie fabryki w Goodwood wdrożono odpowiednie środki, w tym dodatkową ochronę i miejsca do mycia rąk, jednokierunkowy ruch pieszy i zmodyfikowany układ stolików i krzeseł w kawiarniach i innych miejscach publicznych. Cała załoga została wyposażona w maseczki na twarz, a noszenie ich jest obowiązkowe przez cały czas obecności w przestrzeniach produkcyjnych.
Równolegle z pracami nad „najlepszym samochodem na świecie”, Rolls-Royce ma wciąż przyjemność produkować przyłbice i fartuchy ochronne dla pracowników służby zdrowia, co trwa od pierwszych dni walki z pandemią.
Po tym, gdy 23 marca 2020 roku Rolls-Royce Motor Cars dobrowolnie wstrzymał działania operacyjne, by zabezpieczyć swoich pracowników, 4 maja firma jako pierwszy producent samochodów w Wielkiej Brytanii wznowiła produkcję. Powrót do odbiorów samochodów przez klientów stał się możliwy dzięki złagodzeniu części restrykcji w Wielkiej Brytanii i poza nią. Liczba klientów wybierających możliwość osobistego odebrania kluczyków w Goodwood systematycznie wzrasta i powraca do normy.
Tylko w tym tygodniu jeden z klientów odebrał wspaniałego Rolls-Royce’a Wraitha wykończonego lakierem Red Velvet Sparkle, wewnątrz skóra w odcieniu Saddlery Tan kontrastuje z wnętrzem w kolorze Anthracite – jest to pierwsze zamówienie na takie zestawienie kolorystyczne dla Wraitha – z odpowiednio dopasowaną kierownicą i parasolkami. Samochód jest także wyposażony w elementy z serii Bespoke Black Badge, w tym 21-calowymi felgami z karbonowego kompozytu, tabliczkami progowymi Black Badge a także figurką Spirit of Ecstasy i grillem wykonanymi z przyciemnianego chromu.
Ceremonia przekazania samochodu została przeprowadzona ze zwyczajową kurtuazją, ale dostosowaną do wymogów higieny i społecznego dystansu wprowadzonych przez markę. Podczas wizyty klient skorzystał z możliwości spotkania się z osobami odpowiedzialnymi za zbudowanie jego samochodu – kilkoma z 90 par rąk zwykle zaangażowanych w powstanie Rolls-Royce’a.
Torsten Müller-Ötvös, Chief Executive Officer, Rolls-Royce Motor Cars powiedział: “To olbrzymia przyjemność móc znów powitać naszych wymagających klientów w Domu Marki Rolls-Royce. To, że stało się to możliwe wkrótce po ponownym otwarciu fabryki, jest hołdem dla zaangażowania całej rodziny marki Rolls-Royce, przy czym nasza tradycyjna gościnność musiała zostać przystosowana do nowych warunków, w których działamy. W czasie kryzysu z bardzo staraliśmy się pozostać w kontakcie z naszymi klientami. Fakt, iż tak wielu z nich wybiera teraz możliwość osobistego odebrania swojego samochodu, szczególnie w takiej sytuacji, pokazuje jak bliskie i wartościowe stały się te relacje.”
I dodał: „Musimy zaakceptować fakt, iż wszystkie środki bezpieczeństwa i higieny, które wdrożyliśmy w the Home of Rolls-Royce, zostaną z nami na dłużej i są naszą „nową normalnością. Uroczystości przekazania samochodów są dla nas niezwykle rodzinnymi chwilami; są zarówno momentami świętowania, uskrzydlają nas i przypominają o celu, który przyświeca firmie. Nie możemy się doczekać wielu kolejnych takich okazji w najbliższej i dalszej przyszłości.”
Źródło: Rolls-Royce/Auto Fus
Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…
Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…
Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…
Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…
Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…
Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…