Mazda Motor Poland wprowadza innowacyjną formę kontaktu online z Dealerem dla Klientów zainteresowanych zakupem nowego samochodu i oferuje możliwość wykonania połączeń audio lub audio-wideo bezpośrednio przez przeglądarkę internetową.
Jest to najprostszy i najwygodniejszy sposób kontaktu, niewymagający od klientów instalacji aplikacji i dodatkowej rejestracji. To kolejne, po usłudze SkyVIDEO wprowadzonej wiosną w wybranych serwisach Mazdy, proste i przyjazne w użyciu rozwiązanie, które ułatwia zdalny kontakt z Dealerem.
Niezależnie od wykorzystywanego przez Klienta systemu operacyjnego lub rodzaju smartfona, dzięki technologii WebRTC zintegrowanej z nowoczesnymi przeglądarkami, rozmowy głosowe i wideo czy udostępnianie ekranu działają w czasie rzeczywistym. Rozmowy online Klienta z Autoryzowanym Dealerem Mazdy zdecydowanie ułatwią zdalny wybór i konfigurację nowego samochodu lub rezerwację terminu jazdy testowej. To jeden z kroków przybliżających możliwość kupna samochodu bez wychodzenia z domu.
Mazda CX-5 MY 2020 już w polskich salonach
„Mazda znana jest z intuicyjnej technologii, w którą wyposażone są jej samochody, więc staramy się, by dostęp do naszych salonów także był dla Klientów przyjemny i prosty. To Klient wybiera czas i formę kontaktu z nami, a my dostarczamy przyjazne rozwiązania, by uprościć wybór i zakup nowej Mazdy.” – mówi Bartosz Popiel, Product and Trade Maketing Coordinator w Mazda Motor Poland, odpowiedzialny za wybór i wdrożenie rozwiązania.
Dostawcą usługi dla salonów Mazdy w całej Polsce jest Gruveo.
Połączenie z poszczególnymi salonami przy użyciu komunikatora Gruveo dostępne jest z poziomu stron dealerskich Mazdy oraz pod linkiem: https://www.mazda.pl/polaczenie-online/
Źródło: Mazda