Wiadomości

Nissan – nowe salony w polskiej sieci

Nissan wzmacnia swoją obecność w Polsce i dociera do nowych klientów. Teraz zainteresowani kupnem nowego Nissana mogą bezpośrednio zapoznać się z wybranym modelem w salonach w Lublinie, w Radomiu oraz Nowym Sączu. Dzięki nowym punktom dealerskim, marka poszerza sieć dystrybucji w perspektywicznych regionach.

46 punktów dealerskich Nissan na terenie całego kraju i planowane nowe otwarcia świadczą o sile i renomie marki. Elektryczny Nissan LEAF czy bestsellerowe crossovery Juke, Qashqai oraz X-Trail to modele, które cieszą się uznaniem i popularnością wśród klientów w Polsce. Salony marki dostępne w dużych miastach uzupełniane są o nowe punkty w miastach średniej wielkości, a pozwala na to szeroka oferta proponowanych modeli w różnych cenach i o różnym przeznaczeniu. Sukcesywnie poszerzana sieć dealerska i współprace ze sprawdzonymi partnerami pozwalają Nissanowi na dotarcie do nowych klientów, a stałym ułatwiają obsługę posprzedażną.

Nowe salony na mapie autoryzowanych obiektów Nissana w Polsce to Odyssey Lublin, Ster Radom oraz Wikar Nowy Sącz. Wszystkie zostały przygotowane w oparciu o nową Koncepcję Sprzedaży Detalicznej Nissana. Jej założeniem jest zapewnienie klientom pozytywnych wrażeń od razu po przekroczeniu progu salonu. Specjalnie zaprojektowane otoczenie – dynamiczna, multimedialna przestrzeń – ma dostarczać im inspiracji, ale też profesjonalnej wiedzy na temat produktów marki. Doradcy Nissana zapraszają klientów do rozmów przy wygodnych stolikach, co zdecydowanie zwiększa ich komfort i podnosi standard obsługi, który staje się mniej formalny i bardziej przyjazny.

Nissan powrócił do Lublina



Po kilkunastu miesiącach nieobecności, Nissan znowu zaprasza klientów do Lublina. Jedyny w województwie, nowo otwarty Nissan Odyssey, to salon i serwis marki zaprojektowany w najwyższym standardzie marki.

Nissan poszerza ofertę elektrycznego modelu e-NV200 w Europie o rozbudowaną wersję e-NV200 XL Voltia

W lubelskim salonie na 400 m² w jednym czasie eksponowanych jest 5 modeli, które najchętniej wybierają kupujący, w tym: elektryczny Nissan LEAF, czy kultowe crossovery Qashqai oraz X‑Trail. Ekspozycja zewnętrzna zajmuje 500 m² i na tej powierzchni wystawione są modele użytkowe. Dodatkowo Odyssey przewidział miejsce na potrzeby autoryzowanego serwisu oraz na ekspozycję samochodów używanych. Ogromnym atutem salonu jest lokalizacja – Nissan Odyssey znajduje się bowiem przy ul. Droga Męczenników Majdanka, która stanowi jedną z głównych arterii prowadzących do centrum Lublina.

Jak zaznacza Radosław Sternicki, wiceprezes Odyssey Sp. z o.o.: „Z marką Nissan jesteśmy związani od 22 lat. I bardzo cenimy sobie tę wieloletnią współpracę. Najnowszy obiekt w Lublinie jest już piątym, po Warszawie, Pruszkowie, Częstochowie i Kielcach salonem Nissana w portfolio firmy Odyssey. Lublin to prężny ośrodek gospodarczy w tej części kraju i widzimy w tym rynku spory potencjał zarówno pod względem sprzedaży, jak i obsługi posprzedażnej.”

Nowe miejsce na dealerskiej mapie Nissana – Radom

Podobnie jak w Lublinie, tak i tu Nissan postawił na sprawdzonego partnera. Tym razem jest nim spółka Ster, której bez mała 30-letnia działalność i liczne nagrody branżowe dla salonów i obsługi stworzyły doskonałe fundamenty dla współpracy.

Salon znajduje się przy ul. Warszawskiej 220, w bezpośrednim sąsiedztwie starej trasy krajowej nr 7, która jest głównym wjazdem i wyjazdem z miasta w kierunku Warszawy. Powierzchnia wystawiennicza salonu to blisko 350 m², gdzie może być zaprezentowanych aż 6 samochodów jednocześnie. Na zewnątrz, na dodatkowych stanowiskach zaprojektowane zostało miejsce do prezentacji samochodów dostawczych oferowanych przez markę Nissan. Klienci nowego salonu w Radomiu z pewnością docenią też wysoki standard obsługi, który widoczny jest w zaprojektowanej przestrzeni salonu oraz w podejściu doradców.

Jak podkreśla Robert Nowakowski, wiceprezes zarządu Ster: „Jesteśmy zadowoleni z dołączenia marki Nissan do naszego portfolio. Postawiliśmy na dalszy rozwój spółki w kierunku motoryzacji, a otwarcie salonu doskonale wpisuje się w tę strategię. Znakomita lokalizacja, innowacyjna architektura przestrzeni, rozwiązania multimedialne i zmiana w standardach obsługi klienta zapewniają nową jakość gwarantowaną przez markę.

W radomskim punkcie Nissana klienci znajdą przede wszystkim salon samochodów nowych wraz z serwisem mechanicznym, a ponadto sprzedaż części i akcesoriów samochodowych oraz salon samochodów używanych.

Kolejny punkt w Małopolsce – Nissan w Nowym Sączu

Po salonach w Krakowie i Tarnowie to czwarty punkt dealerski marki w tym regionie. Nissan Wikar to 300‑metrowa, nowoczesna powierzchnia ekspozycyjna, gdzie klienci mogą zapoznać się z 5 wyeksponowanymi modelami osobowymi. Obiekt dysponuje także powierzchnią serwisową zaprojektowaną na 4 stanowiska do obsługi klientów Nissana.

Podobnie jak pozostałe punkty dealerskie marki, także ten w Nowym Sączu jest doskonale zlokalizowany. Znajduje się w sąsiedztwie dużej galerii handlowej, w korzystnym punkcie komunikacyjnym przy ul. Węgierskiej 168. O mocnej pozycji obiektu na motoryzacyjnej mapie miasta świadczy także renoma dealera, z którym marka Nissan nawiązała współpracę. Firma Wikar, znana klientom od 25 lat, zyskała ich zaufanie jako rzetelny i sprawdzony dealer innych marek. Jest też laureatem wielu nagród i wyróżnień w kategorii obsługi klienta oraz biznesu.

Jak mówi Sławomir Orczykowski, szef punktu dealerskiego firmy Wikar:Z satysfakcją dołączamy do rodziny Nissana, zwłaszcza że otwarcie nowego salonu doskonale wpisuje się w realizację naszej strategii poszerzenia oferty dla lokalnych klientów. Salon spełnia najnowsze standardy Nissana, które wprowadzają kupujących do cyfrowego świata i znoszą wszelkie bariery w kontakcie z marką. Klient jest naszym gościem, którego chcemy inspirować na każdym kroku”.

Nowe inwestycje w dotychczasowych obiektach Nissana

Marka Nissan otwiera nowe punkty dealerskie i podbija nowe lokalne rynki. Nie oznacza to jednak, że dealerzy, którzy współpracują z marką od lat, spoczywają na laurach. Spowolnienie rynku spowodowane panującym wirusem wykorzystują na unowocześnienie swoich salonów i dostosowywanie ich do rosnących potrzeb i wymagań klientów. W ostatnim czasie takie modernizacje przeprowadzone zostały w następujących obiektach Nissana: Zdunek KMJ w Gdańsku, Autonix w Rzeszowie, Odyssey w Częstochowie, Mad Mobil w Gliwicach, Polmotor w Koszalinie, Polody w Poznaniu oraz Impwar w Legnicy. Zakończyła się także budowa zupełnie nowego obiektu firmy Zaborowski w Warszawie.

Jak podkreślił Tomasz Latała–Golisz, dyrektor zarządzający Nissan Sales CEE:Otwarte w ostatnim czasie salony Nissana wzmacniają obecność naszej marki w Polsce. Dzięki nowym lokalizacjom ułatwiamy obecnym i przyszłym klientom kontakt z marką, zwiększamy dostępność oferty Nissana oraz, co jest bardzo ważne, szybką i sprawną obsługę posprzedażną. Sprawdzeni partnerzy – rozpoznawalni na lokalnych rynkach – oraz nasze know-how są gwarancją najwyższych standardów w obszarze obsługi klienta. Jest to szczególnie istotne w odniesieniu do pojazdów bezemisyjnych, o które coraz częściej pytają klienci. Ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży samochodów elektrycznych sprawia, że autoryzowana sieć Nissana służy ekspercką wiedzą i pełnym wsparciem dla klienta.

Wszystkie obiekty w sieci Nissana stosują wprowadzone w związku z pandemią zaostrzone procedury bezpieczeństwa, by chronić zarówno klientów salonów i serwisów, jak i swoich pracowników.

Źródło: Nissan



Redakcja

Recent Posts

Sunderland nie tylko miejscem produkcji Nissana LEAF

Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…

11 godzin ago

Mitsubishi Colt z instalacją LPG już na polskim rynku

Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…

11 godzin ago

Brussels Motor Show 2025 – premiera Leapmotor C10 w wersji z technologią Range Extender

Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…

12 godzin ago

TomTom Orbis Maps oferują teraz geometrię pasa ruchu 3D dla każdej drogi

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…

12 godzin ago

Women’s Worldwide Car of the Year 2025 – Audi A6 e-tron zwycięzcą kategorii Duży samochód

Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…

12 godzin ago

Lexus sprzedał w Polsce 50 tys. samochodów z napędem hybrydowym

Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…

1 dzień ago