Architektura Peugeot i-Cockpit pozwala na umieszczenie informacji niezbędnych do prowadzenia samochodu bezpośrednio na linii wzroku kierowcy, który nie musi odrywać wzroku od drogi! Jakość nadwozia w połączeniu z unikatową koncepcją stanowiska kierowcy Peugeot i-Cockpit stanowią o przyjemności z jazdy, tak ważnej dla marki.
Zrodzony z samochodu koncepcyjnego
Chociaż to pierwsza generacja Peugeot 208 w 2012 roku była pierwszym samochodem produkcyjnym wyposażonym w Peugeot i-Cockpit, samochody koncepcyjne odegrały ważną rolę w pracy nad tym rozwiązaniem. Są one prawdziwymi laboratoriami pomysłów.
Peugeot i-Cockpit został po raz pierwszy zaprezentowany w 2010 roku w samochodzie koncepcyjnym Peugeot SR1. To studium stylizacyjne było punktem zwrotnym zapowiadającym nowy kierunek Dyrekcji Stylu marki (wraz z nominacją Gilles’a Vidala) i zapoczątkowało nową erę w projektowaniu samochodów Peugeot.
Od tamtej pory wszystkie samochody koncepcyjne marki Peugeot były wyposażane w Peugeot i-Cockpit. Exalt był inspiracją dla deski rozdzielczej nowego Peugeot 508. W nowym Peugeot 208 architektura Peugeot i-Cockpit jest zainspirowana samochodem koncepcyjnym Peugeot Fractal. Wersja Peugeot i-Cockpit 3D pochodzi z kolei z Quarz’a.
Żaden samochód koncepcyjny marki Peugeot nie powstaje bez powodu.
Źródło: Peugeot
Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…
Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…
Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…
Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…
Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…