Wiadomości

SKODA rozpoczyna jubileuszową kampanię z okazji 125-lecia marki

Od 125 lat” to nowa kampania marki, realizowana w ramach świętowania wyjątkowego jubileuszu, jakim jest 125. rocznica jej powstania. Celem kampanii jest ukazanie aut SKODY jako synonimów komfortu i bezpieczeństwa oraz szerokie zakomunikowanie specjalnej oferty przygotowanej dla klientów, na którą składają się m.in.: atrakcyjne ceny i formy finansowania oraz pakiety serwisowe i pogwarancyjne. Start kampanii zaplanowany jest na 18 maja 2020 roku.

W ciągu 125 lat marka zbudowała silną pozycję, zawsze wsłuchując się w głos swoich klientów. Na początku trzeciej dekady XXI wieku SKODA obecna jest na ponad 100 rynkach na całym świecie. Sukces marki od lat opiera się na oferowaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, dopasowanych do potrzeb szerokiego grona odbiorców. Producent nie spoczywa na laurach i konsekwentnie rozwija swoją ofertę, a także inwestuje w najnowsze technologie. Ponadto w ubiegłym roku marka odważnie wkroczyła w obszar napędów elektrycznych i hybrydowych, wprowadzając do oferty pierwsze modele, sygnowane symbolem iV. SKODA z rozmachem realizuje inwestycje w nowe technologie i stawia na rozwiązania przyszłości, które odpowiadają na zmieniające się tempo życia oraz rosnące wymagania klientów.

Najnowsza kampania SKODY jest wyrazem świętowania wyjątkowego jubileuszu i obejmuje m.in. specjalnie przygotowaną ofertę adresowaną do szerokiego grona klientów marki. W ramach oferty producent proponuje atrakcyjne ceny i formy finansowania, w tym nowość na polskim rynku – leasing konsumencki, a także gwarantuje dostępność od ręki szerokiej gamy modeli.

Skoda ENYAQ iV – elektryczny SUV już gotowy do drogi z polskimi akumulatorami i wersji RS 4×4

– SKODA już od 125 lat oferuje wszystko, co ważne. Nieprzerwanie utrzymujemy dynamiczne tempo rozwoju i powołujemy do życia innowacyjne projekty, dzięki którym zawsze jesteśmy blisko naszych klientów. Z okazji wyjątkowego jubileuszu 125-lecia marki SKODA chcemy podziękować klientom za wieloletnie zaufanie, dlatego przygotowaliśmy dla nich prezent w postaci specjalnej oferty na nasze samochody. Wierzymy, że wspólnie będziemy budować kolejne lata pełne sukcesów SKODY – komentuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu SKODA Polska.



Kampania będzie realizowana w telewizji, radiu oraz w digitalu. Jej start zaplanowany jest na 18 maja 2020 roku. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.

Źródło: Skoda



Redakcja

Recent Posts

Slow Road by Mazda – odwiedzamy muzea motoryzacyjne

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży.…

16 godzin ago

Audi – napęd quattro: rozpoczął nowy rozdział w historii rajdów i wyznaczył standardy w autach

Od pojazdów wojskowych, przez rajdy, aż do samochodów osobowych. Tak wyglądała droga, jaką pokonał napęd…

16 godzin ago

EuroNCAP – elektryczny Ford Capri na 5 gwizadek

Nowy, elektryczny Ford Capri zdobył maksymalną ocenę 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP (European…

2 dni ago

Hyundai Motor Europe – Xavier Martinet dołączy w roli prezesa i dyrektora generalnego

Hyundai Motor Europe (HME) ogłosił, że Xavier Martinet zastąpi Michaela Cole'a na stanowisku prezesa i…

2 dni ago

Toyota – globalna dominacja na światowym rynku motoryzacyjnym

Toyota Motor Corporation w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedała globalnie 7,61 mln samochodów i…

3 dni ago

EuroNCAP – CUPRA Tavascan z oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych

Elektryczny SUV coupe CUPRA Tavascan, dołączając do modeli Formentor, Leon i Born, potwierdza wysoką pozycję marki…

3 dni ago