Wiadomości

Kia Motors rozpoczęła w Europie program #KiaMovingWithYou

Kia Motors uruchomiła program#KiaMovingWithYou, którego celem jest pomoc klientom i lokalnym społecznościom w wychodzeniu z kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa. Firma, w obliczu wielu ograniczeń i wyzwań,wspiera w walce z wirusem społeczności na całym świecie.

W Europie rozmaite inicjatywy łączy program #KiaMovingWithYou, który obejmuje wsparcie nie tylko pracowników służby zdrowia oraz organizacji medycznych i charytatywnych, ale również klientów.W ramach tego programu Kia Motors Polska zaangażowała się w pomoc m.in. Instytutowi Matki i Dziecka. Z myślą o klientach uruchomiony został internetowy salon samochodowy oraz program „Kia Promise”, który przedłuża gwarancję na samochody.

– Ogólnoeuropejski program przeciwdziałania skutkom kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa, który ma na celu wsparcie klientów, społeczności i dealerów

– Kia Motors Polska przekazała 2700 litrów płynu do dezynfekcji Instytutowi Matki i Dziecka, który został rozdysponowany pomiędzy Kliniki Instytutu



– Przedłużona została gwarancja na samochody dla klientów w Polsce dotkniętych ograniczeniami w przemieszczaniu się z powodu pandemii koronawirusa

– #KiaMovingWithYou łączy wszystkie działania marki Kia wprowadzone po to, aby zapewnić klientom spokój ducha

Na początku maja Kia ogłosiła wprowadzenie w Europie programu „Kia Promise”, który przedłuża gwarancję producenta na samochody. Koreański producent szacuje, że na przedłużeniu gwarancji, dzięki programowi „Kia Promise”, skorzysta  w sumie ponad pół miliona klientów.

Kia wprowadziła także szereg środków zapobiegawczych, aby pracownikom w Europie zapewnić bezpieczne środowisko pracy. W tym również środki ochrony osobistej dla sprzedawców. Kia, postępując zgodnie z wytycznymi rządu w każdym kraju, przez cały czas stara się zapewniać bezpieczeństwo pracownikom i dbać o ich zdrowie.

Carlos Lahoz, dyrektor ds. Marketingu w Kia Motors Europe, powiedział: „Mamy do czynienia z niespotykaną sytuacją i mamy nadzieję, że program #KiaMovingWithYou skutecznie wesprze osoby i organizacje, które najbardziej tego potrzebują. Wszyscy jesteśmy dotknięci skutkami pandemii koronawirusa i naszym wspólnym obowiązkiem jest przyczynić się do ożywienia gospodarczego. Bez względu na to, jak długo potrwa stan epidemiczny”.

„Kia Promise” – w związku z pandemią koronawirusa marka ponownie przedłuża gwarancję na auta na całym świecie

W ramach globalnego programu #KiaMovingWithYou, którego celem jest pomoc klientom i lokalnym społecznościom w wychodzeniu z kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa, Kia Motors Polska wsparła Instytut Matki i Dziecka, do którego trafiło 2700 litrów płynu do dezynfekcji.

Z myślą o klientach importer samochodów Kia w Polsce uruchomił internetowy salon, który umożliwia nie tylko wideo rozmowę z doradcą klienta i wirtualny spacer po salonie, ale również profesjonalną prezentację online wybranego modelu. Prezentację, która uwzględnia zarówno szczegółowe przedstawienie samochodu oraz pomoc w wyborze wersji silnikowej i wyposażenia, jak i omówienie możliwości finansowania. Po zaakceptowaniu warunków oferty większość formalności związanych z zakupem auta również można załatwić bez wychodzenia z domu.

Wizyta w wirtualnym salonie samochodowym marki Kia nic nie kosztuje i nie trzeba tracić na nią wiele czasu. Wystarczy wejść na stronę www.kia.pl i wybrać link Internetowy salon. Od tej chwili do zostania właścicielem nowego auta marki Kia dzielą tylko 4 kroki:

1. Wypełnienie krótkiego formularza, w którym wybiera się model i wskazuje preferowany salon

2. Wideo rozmowa ze sprzedawcą, który wcześniej ustala jej dogodny termin

3. Prezentacja wybranego modelu i zatwierdzenie oferty

4. Odbiór nowego, zdezynfekowanego auta, które może być dostarczone pod wskazany adres

Nie ma branży na świecie, która nie musiałaby stawić czoła walce z koronawirusem. W trosce o naszych partnerów, pracowników i wspólne bezpieczeństwo zaproponowaliśmy nowe procedury funkcjonowania ASO. Bezpieczeństwo i zdrowie postawiliśmy przy tym na pierwszym miejscu” – mówi Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors Polska. I dodaje: „Decyzję o ograniczeniach w funkcjonowaniu poszczególnych salonów i serwisów pozostawiliśmy w gestii właścicieli, którzy mają najlepszy ogląd sytuacji i pełną autonomię w podejmowani decyzji. Do sieci dealerskiej przekazaliśmy zalecane standardy obsługi klienta w salonach marki Kia w okresie przejściowym, wywołanym pandemią koronawirusa”.

Jazdy testowe, na wyraźne życzenie Klienta, mogą odbywać się bez udziału w nich handlowca. Konieczna jest, oczywiście, dezynfekcja samochodu przed i po jeździe testowej (ozonowanie itp.). Wprowadzony został rejestr dezynfekcji, który znajduje się w widocznym miejscu dla klientów. Prezentacja samochodów w salonie dealera odbywa się z zachowaniem minimum 1,5 metra odległości od klienta. Godziny otwarcia niektórych salonów i serwisów zostały skrócone – informacja na ten temat jest umieszczona zarówno na stronie internetowej dealera, jak i w widocznych miejscach na jego obiektach.

W trosce o klientów i pracowników sieci została także wprowadzona dezynfekcja zapobiegawcza. W strefach obsługi klienta są zamontowane zbiorniki z płynem do dezynfekcji rąk (w salonie i serwisie). Przynajmniej raz na godzinę odbywa się dezynfekcja przy użyciu środków dezynfekujących miejsca obsługi i stref klienta. Oczywiście, regularnemu ozonowaniu podlegają samochody ekspozycyjne, po serwisie oraz testowe. Rejestry dezynfekcji są wyłożone w widocznym miejscu. Przed wydaniem samochód jest dezynfekowany łącznie z kluczykami i dokumentami. Podczas umawiania klientów w salonie lub serwisie, na przeglądy okresowe oraz na sezonową wymianę opon, handlowcy informują ich o wprowadzonych procedurach bezpieczeństwa.

“Wierzymy, że odpowiedzialne stosowanie się do wskazówek służb epidemicznych pomoże wygrać walkę z rozprzestrzeniającym się wirusem i zapewni powrót do „normalności” także w branży motoryzacyjnej” – podsumował Wojciech Szyszko, Dyrektor Kia Motors Polska.

Źródło: KIA



Redakcja

Recent Posts

Wirtualna Galeria Marki PEUGEOT – Fokus na Allure w Studio Bank w Warszawie

Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…

7 godzin ago

Dacia Bigster Experience – przedpremierowa podróż po Europie

Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…

1 dzień ago

Volkswagen LT, poprzednik Craftera, obchodzi 50. urodziny

Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…

1 dzień ago

Audi exclusive – kwintesencja personalizacji premium od 1995 roku

Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…

3 dni ago

Toyoty C-HR, Prius i RAV4 Plug-in Hybrid przez 81% czasu w trybie elektrycznym

Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…

3 dni ago

Hyundai INSTER – polska premiera modelu i ogłoszenie cen

Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…

4 dni ago