Fiat opracował nową, „bardziej osobistą” strategię komunikacji, mającą na celu pozostanie w kontakcie z Klientami w prosty, skuteczny i bezpośredni sposób. Jednym z narzędzi wykorzystywanych w ramach tej strategii jest „Czat z Fiatem”, seria filmików, w których Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth na region EMEA, odpowiada bezpośrednio na pytania Klientów, potencjalnych nabywców zainteresowanych nowym Fiatem 500.
Pytania, zbierane na czacie poświęconym nowej 500. Są przesyłane przez aktualnych i potencjalnych Klientów pragnących otrzymać więcej informacji o nowym „w pełni elektrycznym” modelu Fiata.
Filmy „Czat z Fiatem” udostępnione użytkownikom czatu i umieszczone na kanale marki Fiat na YouTube, śledząc ten link, zostaną nagrane „w domu” na smartfonie, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa. Będą publikowane dwa razy w miesiącu, w sposób, w jaki Fiat odpowiada na interesujące Klientów tematy i prezentuje nowości dotyczące nowej 500.
Do pierwszego filmu „Czat z Fiatem” wybrano trzy pytania. Odpowiedzi na te pytania interesują szerokie grono użytkowników. Poruszono tematy jak: gama samochodów, cena poszczególnych wersji i termin dostawy do Klienta finalnego. Pytania zostały wybrane spośród pytań zadawanych przez Klientów z trzech krajów: Niemiec, Francji i Włoch.
Czat dedykowany nowej 500 to nowość w branży motoryzacyjnej. To specjalny kanał przeznaczony dla potencjalnych Klientów nowego Fiata 500, którzy dokonali wstępnej rezerwacji, wyrażając tym samym zainteresowanie „La Prima”, wersją nowej 500 ze specjalną numerowaną plakietką umieszczoną na pierwszych 500 egzemplarzach oraz emblematem „La Prima” na kolejnych.
Kanał skierowany jest również do osób zainteresowanych samochodem w szerszym znaczeniu.
System oparty jest na opatentowanej technologii LivePerson, łączącej różne platformy komunikacyjne, by umożliwić Klientom prowadzenie indywidualnych rozmów tworzących wartość dodaną z użytkownikami finalnymi. Zakres projektu obejmuje całą customer journey, czyli drogę Klienta, od wyszukiwania informacji w procesie przedsprzedaży, po wsparcie podczas zakupu i oczywiście obsługę Klienta.
Źródło: FCA
Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…
Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…
Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…
Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…
Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…