Categories: Wiadomości

Mitsubishi Motors – nowa polityka zaangażowania społecznego

Aby zwiększyć wpływ na rozwiązanie zróżnicowanych problemów społecznych, firma MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) zrewidowała w kwietniu 2020 r. politykę działań w zakresie zaangażowania społecznego – STEP Social Contribution Activities*1, a dla podniesienia świadomości na temat tych działań zaproponowano nowe logo z hasłem „STEP to the future” (KROK w przyszłość).

Firma Mitsubishi Motors Corporation, opierając się na swojej wizji i misji, promuje działania STEP Social Contribution Activities*1 w czterech głównych obszarach: 1. Wsparcie dla kolejnego pokolenia, 2. Bezpieczeństwo ruchu, 3. Ochrona środowiska oraz 4. Udział w działaniach lokalnych społeczności. Firma podejmowała także ostatnio globalne działania, m.in. darowizny na rzecz programu Children’s Forest, który edukuje dzieci na całym świecie poprzez akcję sadzenia drzew i inne działania na rzecz środowiska, a także pomagała w budowie nowej szkoły podstawowej na Filipinach, wykorzystując fundusze programu Mitsubishi Motors STEP*2.

Koncern MMC zrewidował politykę, aby rozszerzyć zakres wsparcia społecznego, jednocześnie wzmacniając powiązania z głównymi rynkami i podejmując już rozpoczęte programy. Tym samym pragnie przyczynić się do rozwiązania globalnych problemów społecznych, w tym klęsk żywiołowych i nierówności społecznych, które w ostatnich latach bardzo się pogłębiły. STEP jest anagramem określeń: Society, Traffic Safety, Environment, People (Społeczeństwo, Bezpieczeństwo ruchu, Środowisko, Ludzie).

Nowa polityka działań STEP została zmieniona, aby zaspokoić bardziej zróżnicowane potrzeby większej populacji, bez względu na wiek i miejsce zamieszkania. Jak wskazano poniżej, zmieniono zakres „Wsparcia dla kolejnego pokolenia” w sekcji „People” i zakres „Udziału w społecznościach lokalnych” w sekcji „Society”.



Społeczeństwo
Przyczynianie się do rozwoju lokalnych społeczności poprzez działania dostosowane
do lokalnych potrzeb.

Bezpieczeństwo ruchu
Przyczynianie się do tworzenia bezpiecznych społeczności i ograniczania wypadków drogowych.

Środowisko
Przyczynianie się do ochrony bogactwa natury na całej Ziemi.

Ludzie
Budowanie społecznego zadowolenia poprzez wsparcie i troskę o ludzi.
Grupa MMC będzie współdziałać w ramach polityki STEP, promując budowanie społeczeństwa wskazującego drogi ku lepszej przyszłości.

Więcej informacji na temat działań MMC w zakresie polityki odpowiedzialności społecznej https://www.mitsubishi-motors.com/en/csr/contribution/?intcid2=megadrop_csr_contribution 

*1 Wspólny termin określający działania na rzecz zaangażowania społecznego oparty na wizji i misji MMC.
*2 Utworzony przez Mitsubishi Motors w kwietniu 2009 roku system funduszy STEP gromadzi dobrowolne wpłaty pracowników grupy, przeznaczane na systematyczne działania wsparcia społecznego. Fundusze są wykorzystywane do wspierania działań w krajach rozwijających się i na obszarach dotkniętych klęskami żywiołowymi, jak trzęsienie ziemi we wschodniej Japonii. Wszystkie darowizny przekazane przez fundusze Mitsubishi Motors na STEP firma dzieli na równe kwoty subwencji wykorzystywanych w ramach programu Matching Gift.

Źródło: Mitsubishi



Redakcja

Recent Posts

Sunderland nie tylko miejscem produkcji Nissana LEAF

Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…

10 godzin ago

Mitsubishi Colt z instalacją LPG już na polskim rynku

Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…

10 godzin ago

Brussels Motor Show 2025 – premiera Leapmotor C10 w wersji z technologią Range Extender

Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…

10 godzin ago

TomTom Orbis Maps oferują teraz geometrię pasa ruchu 3D dla każdej drogi

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…

10 godzin ago

Women’s Worldwide Car of the Year 2025 – Audi A6 e-tron zwycięzcą kategorii Duży samochód

Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…

10 godzin ago

Lexus sprzedał w Polsce 50 tys. samochodów z napędem hybrydowym

Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…

1 dzień ago