Wiadomości

Kia uruchomiła internetowy salon samochodowy

Kia Motors Polska uruchomiła internetowy salon samochodowy, którego zasadniczą funkcją jest wideo rozmowa z doradcą marki Kia.Można się z nim skontaktować przez telefon lub za pośrednictwem poczty elektronicznej i innych narzędzi online. W ten sposób, bez wychodzenia z domu, w wirtualnym salonie można obejrzeć wszystkie modele i podczas prezentacji wideo poznać detale samochodu, którym jesteśmy zainteresowani, skonfigurować wyposażenie wybranego modelu oraz ustalić z przedstawicielem dealera szczegóły zakupu.

 Jeszcze długo prywatny samochód pozostanie najbezpieczniejszym środkiem transportu. Od teraz Kia umożliwia zakup auta bez wychodzenia z domu i z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa. Nabywcy nowych samochodów marki Kia mogą odbyć wirtualny spacer po jednym z salonów, obejrzeć oferowane modele i bliżej poznać ten wybrany, porozmawiać z doradcą, skonfigurować wyposażenie, wybrać silnik, kolor nadwozia i rodzaj tapicerki. Do wizyty w internetowym salonie samochodowym marki Kia i wideo rozmowy z doradcą wystarczy komputer, smartfon lub tablet z dostępem do internetu.

 

Wirtualny salon samochodowy marki Kia można odwiedzić za pośrednictwem strony  www.kia.pl, na której wystarczy kliknąć baner z napisem „Internetowy salon”.

W kolejnym kroku trzeba wypełnić krótki formularz, w którym wybiera się model i wskazuje preferowany salon marki Kia. Sprzedawca z wybranego salonu kontaktuje się z klientem i proponuje dogodny termin wideo rozmowy. Podczas niej można nie tylko zobaczyć samochody, które stoją w salonie, ale również obejrzeć szczegółową prezentację wybranego modelu.W trakcie prezentacji sprzedawca dokładnie pokaże i omówi wszystkie szczegóły auta –od możliwości systemu multimedialnego po bagażnik. Jeśli klient zainteresuje się innym samochodem, który jest w salonie, również będzie mógł go obejrzeć. Doradca nie tylko pomoże skonfigurować wersję wybranego modelu, ale także przedstawi szczegółowe warunki zakupu i opcje finansowania. Jeśli przedstawiona oferta spełnia oczekiwania, można umówić się ze sprzedawcą na dopełnienie formalności związanych z zakupem samochodu. Większość z nich również da się wykonać bez wychodzenia z domu. Nowe, zdezynfekowane auto zostanie dostarczone pod wskazany adres.



Internetowy salon marki Kia będzie doskonalony i wzbogacany o kolejne możliwości i udogodnienia. Klienci będą mogli z niego korzystać także po zakończeniu stanu zagrożenia epidemicznego.

Dla nabywców, którzy preferują tradycyjny kontakt z handlowcem salony i serwisy marki Kia są otwarte, przy zachowaniu dodatkowych środków sanitarnych i ochrony zdrowia.

#Zostanwdomu i odwiedź internetowy salon marki Kia.

Źródło: KIA



Redakcja

Recent Posts

Sunderland nie tylko miejscem produkcji Nissana LEAF

Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…

5 godzin ago

Mitsubishi Colt z instalacją LPG już na polskim rynku

Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…

5 godzin ago

Brussels Motor Show 2025 – premiera Leapmotor C10 w wersji z technologią Range Extender

Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…

5 godzin ago

TomTom Orbis Maps oferują teraz geometrię pasa ruchu 3D dla każdej drogi

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…

5 godzin ago

Women’s Worldwide Car of the Year 2025 – Audi A6 e-tron zwycięzcą kategorii Duży samochód

Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…

5 godzin ago

Lexus sprzedał w Polsce 50 tys. samochodów z napędem hybrydowym

Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…

1 dzień ago