Kia Motors Corporation ogłosiła początek akcji „Kia Promise” – globalnego programu przedłużenia gwarancji samochodów. Dzięki programowi „Kia Promise” klienci, którzy nie mogą przemieszczać się z powodu pandemii wirusa COVID-19, mogą być spokojni o przedłużenie gwarancji samochodu.
– Kia Motors Corporation przedłuża ochronę samochodów objętych gwarancją producenta, która wygasła lub miałyby wygasnąć między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku
– program „Kia Promise” przedłuża ochronę gwarancyjną w Polsce do czerwca 2020 roku; dzięki temu samochody klientów, którzy nie mogą pojawić się w serwisie w czasie trwania pandemii nie stracą gwarancji
– program obejmie około 500.000 samochodów marki Kia na świecie
Program „Kia Promise” obejmuje 142 kraje na świecie i wszystkie samochody objęte gwarancją, która wygasła lub wygasa między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku.Program dotyczy wszystkich krajów w Europie, w których Kia oferuje 7-letnią gwarancję lub do przebiegu 150.000 km. „Kia Promise” przedłuża gwarancję wszystkich kwalifikujących się aut do 30 czerwca 2020 roku.
Kia Motors szacuje, że na przedłużeniu gwarancji dzięki programowi „Kia Promise” skorzysta ponad 500.000 klientów na świecie.
Wiele krajów i firm podejmuje środki zapobiegawcze w celu przeciwdziałania skutkom pandemii wirusa COVID-19. Program „Kia Promise” jest jednym z nich i obejmuje również tych klientów, którzy nie są w stanie skorzystać z bezpłatnego serwisu (lub przeglądu opłaconego w ramach pakietu serwisowego,oferowanego przez markę Kia) z powodu ograniczenia w przemieszczaniu się, które obowiązuje w związku ze stanem epidemicznym.
Sangdae Kim, Wiceprezes i Dyrektor Działu Obsługi Klienta na świecie w Kia Motors Corporation, powiedział – „Przedłużając ochronę gwarancyjną samochodów należących do klientów, którzy mogą być dotknięci przez pandemię koronawirusa, Kia Motors ma nadzieję, że teraz będą oni mieli jeden powód mniej do zmartwień. Zależy nam na tym, aby w okresie kiedy zalecany jest dystans społeczny, rozwiązać wszelkie obawy naszych klientów, które dotyczą obsługi serwisowej”.
W najbliższych dniach pracownicy Kia Motors Polska drogą telefoniczną, mailową lub listownie skontaktują się ze wszystkimi klientami, którzy objęci są programem „Kia Promise” i udzielą im dodatkowych informacjami na jego temat.
Bezpieczeństwo, zdrowie i dobre samopoczucie klientów, partnerów biznesowych i pracowników są traktowane priorytetowo w Kia Motors Polska. Firma nadal ściśle monitoruje rozwój pandemii wirusa COVID-19 i nieustannie dąży do zapobiegania rozprzestrzenianiu się go w swoich obiektach, współpracując z odpowiednimi władzami oraz przestrzegając wszystkich określonych standardów.
Źródło: KIA
Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…
Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…
Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…
Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…
Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…