Categories: Wiadomości

Auto Fus Group namawia klientów #zostanwdomu i przenosi znaczną większość usług do sieci

Auto Fus Group przekonuje klientów do pozostania w domu i na czas epidemii przenosi większość usług dla klientów do internetu. Salony dealerskie w Warszawie i Białymstoku działają w trybie dyżurów, z ograniczoną obsadą. Stacjonarna sprzedaż w Rolls-Royce Motor Cars Warszawa oraz McLaren Warszawa została zawieszona do odwołania.  Decyzje zarządu firmy są wyrazem odpowiedzialności za bezpieczeństwo jej klientów i pracowników.

Alert sanitarny w salonach Auto Fus Group trwa od niemal trzech tygodni. Pracownicy wdrożyli niezbędne działania minimalizujące ryzyko przeniesienia wirusów, w tym dokładne mycie i odkażanie miejsc pracy, wydawanych i serwisowanych samochodów czy przekazywanie kluczyków przy pomocy bezpiecznych kopert. Większość zespołu pracuje zdalnie, osoby z symptomami przeziębienia otrzymują nakaz pozostania w domu, godziny pracy serwisu, sprzedaży i stacji kontroli pojazdów zostały skrócone, odwołano niemal wszystkie wyjazdy służbowe.

Działając proaktywnie firma zaprosiła klientów i partnerów do kontaktów w sieci przy pomocy wszystkich możliwych komunikatorów zachęcając ich jednocześnie do bezpiecznego pozostania w domu. W ten sposób siedząc w swoim fotelu można spotkać się z doradcą, skonfigurować i zamówić auto czy motocykl (dla tych, którzy chcą poczekać do zakończenia przerwy w pracy fabryk) lub wybrać z wielu egzemplarzy dostępnych od ręki, a także załatwić niezbędne formalności związane z kupnem każdej marki z portfolio Auto Fus Group, w tym marek luksusowych – Rolls-Royce, McLaren czy BMW ALPINA.

„Z uwagą obserwujemy rozwój epidemii w Polsce, jej przebieg w innych krajach i uważamy, że naszą odpowiedzialnością w tej sytuacji jest maksymalna ochrona zespołu Auto Fus Group, jej klientów i partnerów. Dziś oznacza to konieczność przeniesienia większości naszych usług do internetui otwarcia w trybie ekspresowym wirtualnych salonów dla naszych marek” – mówi Tomasz Fus, współwłaściciel Auto Fus Group.



„Biznesowo nie jest to łatwa decyzja, ale zdrowie jest najważniejsze. W naszej najbliższej rodzinie i rodzinach pracowników są osoby z grupy najbardziej narażonej na najgorsze skutki wirusa, jesteśmy więc podwójnie wrażliwi na zagrożenia” – podkreśla Piotr Fus, współwłaściciel Auto Fus Group.

Auto Fus Group w komunikatach do swoich klientów posługuje się hasłem #zostanwdomu dołączając w ten sposób do akcji zachęcającej ludzi do pozostania w swojej bezpiecznej przestrzeni.

„Pomimo wyzwań stawianych nam przez koronawirusa, staramy się patrzeć pozytywnie i budować na tym dobre i mocne relacje z klientami oraz partnerami. Wierzmy, że niedługo spotkamy się z nimi w zdrowiu w naszych salonach” – dodaje Paweł Tatur, szef marketingu AFG.

Źródło: Auto Fus Group



Redakcja

Recent Posts

Wirtualna Galeria Marki PEUGEOT – Fokus na Allure w Studio Bank w Warszawie

Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…

13 godzin ago

Dacia Bigster Experience – przedpremierowa podróż po Europie

Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…

2 dni ago

Volkswagen LT, poprzednik Craftera, obchodzi 50. urodziny

Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…

2 dni ago

Audi exclusive – kwintesencja personalizacji premium od 1995 roku

Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…

4 dni ago

Toyoty C-HR, Prius i RAV4 Plug-in Hybrid przez 81% czasu w trybie elektrycznym

Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…

4 dni ago

Hyundai INSTER – polska premiera modelu i ogłoszenie cen

Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…

4 dni ago