Auto Fus Group przekonuje klientów do pozostania w domu i na czas epidemii przenosi większość usług dla klientów do internetu. Salony dealerskie w Warszawie i Białymstoku działają w trybie dyżurów, z ograniczoną obsadą. Stacjonarna sprzedaż w Rolls-Royce Motor Cars Warszawa oraz McLaren Warszawa została zawieszona do odwołania. Decyzje zarządu firmy są wyrazem odpowiedzialności za bezpieczeństwo jej klientów i pracowników.
Alert sanitarny w salonach Auto Fus Group trwa od niemal trzech tygodni. Pracownicy wdrożyli niezbędne działania minimalizujące ryzyko przeniesienia wirusów, w tym dokładne mycie i odkażanie miejsc pracy, wydawanych i serwisowanych samochodów czy przekazywanie kluczyków przy pomocy bezpiecznych kopert. Większość zespołu pracuje zdalnie, osoby z symptomami przeziębienia otrzymują nakaz pozostania w domu, godziny pracy serwisu, sprzedaży i stacji kontroli pojazdów zostały skrócone, odwołano niemal wszystkie wyjazdy służbowe.
Działając proaktywnie firma zaprosiła klientów i partnerów do kontaktów w sieci przy pomocy wszystkich możliwych komunikatorów zachęcając ich jednocześnie do bezpiecznego pozostania w domu. W ten sposób siedząc w swoim fotelu można spotkać się z doradcą, skonfigurować i zamówić auto czy motocykl (dla tych, którzy chcą poczekać do zakończenia przerwy w pracy fabryk) lub wybrać z wielu egzemplarzy dostępnych od ręki, a także załatwić niezbędne formalności związane z kupnem każdej marki z portfolio Auto Fus Group, w tym marek luksusowych – Rolls-Royce, McLaren czy BMW ALPINA.
„Z uwagą obserwujemy rozwój epidemii w Polsce, jej przebieg w innych krajach i uważamy, że naszą odpowiedzialnością w tej sytuacji jest maksymalna ochrona zespołu Auto Fus Group, jej klientów i partnerów. Dziś oznacza to konieczność przeniesienia większości naszych usług do internetui otwarcia w trybie ekspresowym wirtualnych salonów dla naszych marek” – mówi Tomasz Fus, współwłaściciel Auto Fus Group.
„Biznesowo nie jest to łatwa decyzja, ale zdrowie jest najważniejsze. W naszej najbliższej rodzinie i rodzinach pracowników są osoby z grupy najbardziej narażonej na najgorsze skutki wirusa, jesteśmy więc podwójnie wrażliwi na zagrożenia” – podkreśla Piotr Fus, współwłaściciel Auto Fus Group.
Auto Fus Group w komunikatach do swoich klientów posługuje się hasłem #zostanwdomu dołączając w ten sposób do akcji zachęcającej ludzi do pozostania w swojej bezpiecznej przestrzeni.
„Pomimo wyzwań stawianych nam przez koronawirusa, staramy się patrzeć pozytywnie i budować na tym dobre i mocne relacje z klientami oraz partnerami. Wierzmy, że niedługo spotkamy się z nimi w zdrowiu w naszych salonach” – dodaje Paweł Tatur, szef marketingu AFG.
Źródło: Auto Fus Group