Categories: Wiadomości

Czołowe projektantki Nissana opowiadają o nowym crossoverze Juke

Przed Międzynarodowym Dniem Kobiet (8 marca) Nissan prezentuje sylwetki dwóch swoich projektantek — autorek odważnego nowego wyglądu i stylu Nissana Juke. Kolorystka Nissana Lesley Busby oraz projektantka kolorów, materiałów i wykończenia Carine Giachetti sięgają do swoich wieloletnich doświadczeń, a ponadto czerpią inspirację z otaczającego je świata, dobierając kolory dla produkowanego już od lat udanego i popularnego miejskiego crossovera.

Zaprojektowany z myślą o klientach

Pierwsza generacja Nissana Juke wywołała poruszenie w motoryzacyjnym świecie. Niewielki samochód o wyglądzie plażowego buggy okazał się idealnym autem miejskim. Klienci w całej Europie pokochali ten bezkompromisowy i buntowniczy styl oraz świeże podejście do segmentu małych samochodów.

Przygotowując premierę nowego modelu Juke, projektanci musieli uatrakcyjnić unikatowe wzornictwo modelu oraz wzmocnić jego wyrazisty charakter. Nowy Juke odzwierciedla preferencje klientów, a także wpisuje się w obowiązujące trendy, oferując jeszcze ciekawszą stylistykę i odświeżone opcje personalizacji.



W ciągu ostatnich lat oczekiwania klientów wobec wzornictwa znacznie wzrosły” — mówi Lesley Busby.Dzięki nowym cyfrowym platformom cały świat jest dosłownie w zasięgu ręki, więc ludzie są bardziej na bieżąco z trendami stylistycznymi i informacjami niż kiedykolwiek wcześniej. Nadążanie za tymi oczekiwaniami jest dla nas fascynującym wyzwaniem, któremu staramy się sprostać właśnie w nowym Nissanie Juke. Możemy zaoferować klientom nowy poziom personalizacji i jakości. Jest to dla nas niezwykle satysfakcjonujące”.

Inspiracja wielokulturowym Londynem

Lesley Busby i Carine Giachetti pracują w zlokalizowanym w centrum Londynu studiu projektowania samochodów, w którym powstały pierwsza i druga generacja Nissana Juke. Stamtąd kierują innowacjami w zakresie projektowania i kolorystyki.

Siedziba Nissan Design Europe znajduje się w samym sercu Londynu, mamy więc bezpośredni kontakt z nową i starą architekturą, a także z nowoczesną sztuką i najnowszą modą. Wszystkie te czynniki inspirowały nas do wykreowania na nowo estetyki Nissana Juke. Pomogły nam w dopracowaniu palety dostępnych kolorów oraz w wyborze opcji, które utrzymają się w modzie przez najbliższe lata” — powiedziała Carine Giachetti.

Nowa wersja wyposażenia N-Design oferuje najwyższy poziom personalizacji i pozwala autentycznie zindywidualizować konkretny egzemplarz Nissana Juke. Dostępne są różne kombinacje kolorów nadwozia, dachu i tapicerki. Klienci mogą dostosować styl własnego samochodu, wybierając spośród 21 ekskluzywnych kombinacji nadwozia i wnętrza, aby uzyskać najwyższy poziom personalizacji.

Gama kolorów i materiałów wykończenia wnętrza Nissana Juke dodaje modelowi prestiżu i dojrzałości. Projektanci zadbali o miękkie w dotyku materiały na desce rozdzielczej i drzwiach, a także o precyzję szwów opcjonalnej tapicerki z tworzywa Alcantara®.

Przygotowano trzy wyraziste warianty wykończenia N-Design: Midnight, Urbaniser i The Juke.

Wyjątkowe znaczenie współpracy w branży motoryzacyjnej

Proces projektowania nieustannie ewoluuje” — wyjaśnia Lesley Busby. „Potrzebna jest w nim fachowa wiedza z różnych dziedzin, od inżynierii i zaopatrzenia poprzez planowanie produktu po kontrolę jakości”.

Oceniając nowy model jako efekt rozwinięcia koncepcji wyglądu i charakteru oryginalnego Nissana Juke, najbardziej jestem dumna ze sprawnej współpracy między różnymi działami firmy” — powiedziała Lesley Busby.

Carine Giachetti dodaje: „W naszej pracy piękne jest to, że czerpiemy inspirację od tak wielu ludzi oraz z mnóstwa miejsc. W przypadku nowego crossovera Juke nie tylko współpracowaliśmy z Nissan Technical Centre Europe i naszymi kolegami z Japonii, ale także czerpaliśmy z bogatych zasobów londyńskiej sceny designu i sztuki”.

Kiedy widzimy samochód na drodze, widzimy też przenikanie się różnych pomysłów naszych zespołów oraz wpływów świata zewnętrznego, starannie skomponowanych w jednym miejscu. To materialny dowód naszej kreatywności i różnorodności zespołu oraz nasz powód do dumy z udziału w tym szczególnym przedsięwzięciu” — podsumowuje Carine Giachetti.

Źródło: Nissan



Redakcja

Recent Posts

Wirtualna Galeria Marki PEUGEOT – Fokus na Allure w Studio Bank w Warszawie

Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…

14 godzin ago

Dacia Bigster Experience – przedpremierowa podróż po Europie

Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…

2 dni ago

Volkswagen LT, poprzednik Craftera, obchodzi 50. urodziny

Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…

2 dni ago

Audi exclusive – kwintesencja personalizacji premium od 1995 roku

Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…

4 dni ago

Toyoty C-HR, Prius i RAV4 Plug-in Hybrid przez 81% czasu w trybie elektrycznym

Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…

4 dni ago

Hyundai INSTER – polska premiera modelu i ogłoszenie cen

Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…

4 dni ago