Jako pionier technologii bezemisyjnej Nissan czuje współodpowiedzialność za jakość powietrza, którym oddychamy, ale też za szerzenie nowej kultury mobilności wśród przyszłych pokoleń.
Dlatego producent z dużym zaangażowaniem przystąpił do projektu stworzonego przez Polskie Stowarzyszenie Elektromobilności, skierowanego do uczniów szkół podstawowych. Celem projektu jest wsparcie szkół i nauczycieli w budowaniu świadomości ekologicznej oraz osobistej odpowiedzialności za środowisko wśród dzieci i młodzieży jako nowych świadomych konsumentów. To oni za kilka lat staną przed zakupem pierwszego pojazdu, a jeśli teraz zostanie pobudzona ich troska o otoczenie, elektromobilność będzie dla nich naturalnym wyborem.
„Nissan w ramach współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Elektromobilności włączył się w program dla szkół i przygotował firm edukacyjny. Ten kilkunastominutowy materiał porusza zagadnienia związane z zanieczyszczeniami pochodzącymi ze środków transportu, pokazuje jak małe codzienne gesty, takie jak wybór samochodu elektrycznego, zamiast spalinowego, czy w przypadku dzieci – hulajnogi mogą wpłynąć na jakość powietrza” – wyjaśnia Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce. „Jako globalnego producenta pojazdów bezemisyjnych cieszy nas możliwość wsparcia nauczycieli w szerzeniu idei proekologicznych, które nam samym są bardzo bliskie”.
„Chcieliśmy również podkreślić rolę samych szkół w procesie wdrażania rozwiązań na rzecz czystszego powietrza na terenach przyszkolnych, jak również uzmysłowić im jak inicjować u uczniów właściwą postawę wobec współczesnych wyzwań klimatycznych w zakresie mobilności” – powiedziała Anna Różańska, Dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Elektromobilności.
Rozumiejąc potrzebę troski o stan środowiska zarówno w bliższym i dalszym otoczeniu, Nissan jako pionier elektromobilności rozpoczął prace nad bezemisyjną technologią i wprowadził do sprzedaży pojazdy elektryczne dla masowego odbiorcy już niemal 10 lat temu. Flagowy model Nissan LEAF do dziś pozostaje liderem łącznej sprzedaży wśród samochodów z takim napędem na świecie. Co więcej, po serii rygorystycznych testów w ramach niezależnej inicjatywy na rzecz czystego powietrza i efektywności energetycznej LEAF w tym roku otrzymał maksymalną ocenę pięciu gwiazdek Green NCAP.
Wszystkie te starania, jakie marka wkłada w przybliżanie zrównoważonej i efektywnej mobilności klientom na całym świecie, czynione są z myślą o przyszłych pokoleniach. Edukacja i zmiany nawyków komunikacyjnych przyszłych konsumentów spowodują poprawę warunków ich życia, a widoczne starania firm takich jak Nissan mogą stać się inspiracją dla młodszych pokoleń do podejmowania działań na rzecz poszanowania środowiska w myśl hasła „myślę globalnie – działam lokalnie”.
Źródło: Nissan
Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…
Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…
Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…
Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…
Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…
Nieskazitelna jakość, duży zasięg i wyjątkowa wygoda sprawiają, że jest to samochód elektryczny oferujący najbardziej…