Bogato wyposażone wersje modeli Scala i Kamiq nawiązują do sukcesów sportowych marki. W testach uczestniczyli dwaj fabryczni kierowcy i mistrzowie świata – Kalle Rovanperä a Jan Kopecký. Pierwsze samochody dotrą do użytkowników jeszcze przed końcem 2019 roku.
Topowo wyposażone wersje modeli Scala i Kamiq nawiązują do sukcesów sportowych marki. W testach uczestniczyli dwaj fabryczni kierowcy i mistrzowie świata – Kalle Rovanperä a Jan Kopecký. Pierwsze samochody dotrą do użytkowników jeszcze przed końcem 2019 roku.
Fabryka Volkswagena w Zwickau stopniowo zwiększa produkcję modelu ID.3
Oznaczenie Monte Carlo wykorzystuje Skoda Auto dla sportowych, lifestylowych wersji swoich modeli. Po raz pierwszy otrzymała go Skoda Popular w 1936 roku. Monte Carlo ma wielkie tradycje rajdowe. Od 1911 roku odbywa się tutaj jeden z najbardziej prestiżowych rajdów samochodowych na świecie, w którym marka Skoda wielokrotnie zapisała się złotymi zgłoskami.
Wspólnym znakiem rozpoznawczym aktualnych modeli Monte Carlo są czarne elementy sportowe. W modelu Scala Monte Carlo i Kamiq Monte Carlo jest to m.in. błyszcząca czarna ramka wokół atrapy wlotu powietrza chłodnicy. Czarną barwę maja niektóre elementy przedniego spojlera, obudowy lusterek zewnętrznych, tylny dyfuzor oraz napisy i relingi dachowe (Kamiq). Seryjnie auta otrzymały 17-calowe obręcze kół Volans, a za dopłatą można zamówić 18-calowe Vega ze specjalnym designem zaprojektowanym dla wersji Monte Carlo.
Oba modele otrzymały panoramiczny dach, czarne pokrycie dachu, sportowe przednie fotele zintegrowane z zagłówkami i aluminiowe nakładki pedałów. Wielofunkcyjna kierownica pokryta jest skórą z czerwonym obszyciem. Identyczne obszycie znajdziemy na skórzanej rękojeści dźwigni zmiany biegów i i hamulca postojowego. Czerwona lub biała może być barwa ledowego oświetlenia środkowej konsoli.
Oba modele w wersji Monte Carlo dostępne są ze wszystkimi aktualnie oferowanymi jednostkami napędowymi.
Źródło: Skoda