Categories: E-mobility

Citroën – elektryczna ofensywa w gamie lekkich samochodów dostawczych

Francuska marka jest wiodącym producentem na rynku lekkich samochodów dostawczych, który nie musi niczego udowadniać w tym sektorze. Przypadająca w tym roku setna rocznica istnienia marki pozwoliła przypomnieć nietypowe kształty nadwozia, które przeszły do historii motoryzacji: 2 CV van, Typ H, C15, Berlingo.

Citroën jest aktualnie szóstym co do wielkości producentem samochodów w Europie z udziałem rynkowym na poziomie 9,2 %. Podstawą tego wyniku są odważne produkty, od Berlingo Vana do Jumpera, nie zapominając o Jumpy, które na tle konkurencji wyróżniają się praktycznością i wyjątkowym komfortem. Modele te, inspirowane sposobami użytkowania nabywców, mogą podlegać różnym adaptacjom, aby lepiej sprostać potrzebom klientów biznesowych. Podejście „Inspired by Pro” dotyczy również koncepcji sieci sprzedażowej z nowym podejściem do sprzedaży detalicznej dla profesjonalistów. Jest dowodem dążenia marki do dostarczania klientom skrojonych na miarę rozwiązań, począwszy od przyjęcia klienta w salonie, poprzez poziom personalizacji i komfort, aby zapewnić unikatowe doświadczenia.

Transformacja energetyczna i inspiracje płynące z nowych sposobów użytkowania pozwolą marce rozpocząć wielką, elektryczną ofensywę w gamie samochodów dostawczych. Na niektórych rynkach jest dostępny Berlingo Electric.

Citroën – 100 % elektryczny AMI

Do 2021 roku marka planuje rozszerzyć ofertę samochodów elektrycznych dla klientów biznesowych o gamę w pełni elektrycznych kompaktowych vanów. Gama ta będzie idealnie odpowiadać profesjonalistom dzięki znakomitemu komfortowi, kontrolowanym kosztom eksploatacji, swobodzie poruszania się po centrach miast, możliwości wykonywania dostaw „ostatniego kilometra”, tak aby dotrzymać kroku szybkiemu rozwojowi branży e-commerce. W ciągu dwóch lat Groupe PSA wykorzysta swoje najlepsze know-how w zakresie rozwiązań w 100% elektrycznych. Wprowadzi na rynek w pełni elektryczną wersję Jumpy, którego premiera jest przewidziana w 2020 roku, oraz w pełni elektryczną wersję Nowego Berlingo Vana do 2021 roku. Elektryfikacji będą poddane zarówno lekkie samochody dostawcze, jak i samochody osobowe.





Redakcja

Recent Posts

Wirtualna Galeria Marki PEUGEOT – Fokus na Allure w Studio Bank w Warszawie

Fokus na Allure to wyjątkowe spotkanie artystów z publicznością, która wzięła udział w wernisażu prac,…

8 godzin ago

Dacia Bigster Experience – przedpremierowa podróż po Europie

Od 9 do 22 stycznia Dacia zaprasza na cykl przedpremierowych prezentacji, podczas których będzie można…

1 dzień ago

Volkswagen LT, poprzednik Craftera, obchodzi 50. urodziny

Produkowany wyłącznie w Polsce Volkswagen Crafter, jest obecnie największym z modeli oferowanych przez markę Volkswagen…

1 dzień ago

Audi exclusive – kwintesencja personalizacji premium od 1995 roku

Od niemal 30 lat marka Audi wyznacza standardy w personalizacji samochodów klasy premium poprzez program…

3 dni ago

Toyoty C-HR, Prius i RAV4 Plug-in Hybrid przez 81% czasu w trybie elektrycznym

Wyniki wyjątkowego konkursu zorganizowanego przez Toyota France potwierdziły niesamowitą wydajność hybryd plug-in Toyoty. Podczas trwającej…

3 dni ago

Hyundai INSTER – polska premiera modelu i ogłoszenie cen

Polska premiera nowego modelu, jakim jest Hyundai INSTER. To najmniejszy elektryk w gamie koreańskiej marki,…

4 dni ago