Nieprzypadkowo jednym z najpopularniejszych w Polsce modeli w segmencie kompaktowych crossoverów jest Nissan Qashqai. Dynamiczny charakter złagodzony eleganckimi dodatkami kusi i puszcza oko do kierowców nie tylko na ulicach miast. Szczególnie jeśli mówimy o najnowszej wersji N‑Style.
Trudno nie obejrzeć się za tym stylowym łobuzem, który śmiało poczyna sobie nie tylko w miejskich zaułkach. Charakterystyczna osłona chłodnicy w kształcie litery V, dynamiczne reflektory w kształcie bumerangu i „przymrużone” tylne światła Nissana Qashqai natychmiast rzucają się w oczy. A 18-calowe designerskie felgi ze stopu metali lekkich dodają mu powagi i elegancji. Zwłaszcza, że Nissan Qashqai N-Style wygrywa z konkurencją mocniejszym silnikiem bazowym – 140 KM w benzynie i większym prześwitem 180 mm.
Nowa wzbogacona wersja N-Style wprowadza zmiany nie tylko w designie, ale też w wyposażeniu. Model oparty będzie na wersji Acenta we wszystkich wersjach silnikowych, ale z kilkoma dodatkowymi opcjami wyposażenia zewnętrznego. Co N-Style proponuje w wersji podstawowej? Przede wszystkim wspomniane wcześniej 18’’ felgi, przyciemniane szyby, relingi dachowe, przednie lampy przeciwmgłowe w chromowanych oprawach oraz elektrycznie składane lusterka.
W wyposażeniu wnętrza można znaleźć: dwustrefową automatyczną klimatyzację, system NissanConnect z 7-calowy ekranem dotykowym kompatybilnym z Android Auto i Apple CarPlay, system audio z 6 głośnikami, regulację wysokości fotela kierowcy i pasażera, skórzaną kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów oraz automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu.
Tak bogate wyposażenie nie oznacza jednak, że cena stanie się nieprzystępna. Wręcz przeciwnie. Wersja N-Style została stworzona, aby pozycjonować model Qashqai w bardziej atrakcyjnej wersji wyposażenia przy praktycznie niezmienionej cenie. Można go kupić w cenie promocyjnej już od 89 790 zł, podczas gdy wartość rynkowa powyższego wyposażenia jest znacznie wyższa.
– Wersja N-Style to nowa oferta Nissana Qashqai, która z powodzeniem będzie konkurowała z popularnymi wersjami innych marek w tym segmencie. Nabywcy bestsellerowego crossovera Nissana będą mogli też dodatkowo wybrać wyposażenie opcjonalne zgodnie z obowiązującym cennikiem, w które wchodzi pakiet zimowy czyli podgrzewane przednie siedzenia oraz ogrzewana przednia szyba, a także lakier w wariancie perłowym lub metalizowanym. Wszystko to w najnowszej jesiennej ofercie marki” – mówi Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.
Karczowniki, płazy, nietoperze, borsuki czy wylęgające się ptaki drapieżne nie są stworzeniami, jakich można by…
Firma Astara Poland – generalny dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce – wprowadza na nasz rynek…
Leapmotor błyszczy w świetle reflektorów podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show, pierwszym międzynarodowym…
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji , ogłosił znaczące ulepszenie swoich Orbis Maps. Zaoferują…
Nowe Audi A6 e-tron zwyciężyło w kategorii „Duży samochód” w konkursie Women's Worldwide Car of…
Lexus oficjalną sprzedaż w Polsce rozpoczął w 1997 roku, a już osiem lat później w…