Z ostatnich badań przeprowadzonych przez 4A’s Research[1] wynika, że w czasie pandemii klientom zależy na kontakcie z markami, które znają i darzą zaufaniem. Konsumenci chcą otrzymywać informacje o działaniach podejmowanych na rzecz walki z koronawirusem (56% ankietowanych), ale nie oczekują od swoich ulubionych brandów wyłącznie takich informacji. Tylko 15% ankietowanych woli nie otrzymywać żadnych materiałów, a niemal połowa (43% ankietowanych) przyznaje, że brak przerw w komunikacji marek, które są im bliskie, jest dla nich pocieszający.
Od MINI, prosto z serca
Odpowiadając na potrzeby klientów, MINI zaprasza ich do kontaktu ze swoimi przedstawicielami za pośrednictwem zdalnych kanałów komunikacji, takich jak: połączenie wideo, wiadomość e-mail lub SMS, czy rozmowa telefoniczna. Dzięki nim kierowcy mogą zamówić bezpłatną usługę Door 2 Door, obejrzeć online wybrane modele, poznać najlepsze oferty finansowania zakupu lub wynajmu pojazdu oraz podpisać niezbędne dokumenty na odległość. Jednocześnie MINI zwraca uwagę fanów brytyjskiej marki na ich bezpieczeństwo w trakcie epidemii. Ekspert miejskiej mobilności z segmentu premium namawia do pozostania w domach i zachowania bezpiecznego dystansu w przypadkach, gdy wyjście z domu jest konieczne.
Kampania „Ogranicz kontakt do MINI.” realizowana jest w social mediach marki. Posty z dedykowanymi grafikami publikowane są na kanałach MINI na Facebooku oraz Instagramie.
Nowe MINI John Cooper Works GP
Za kreację odpowiada Change Serviceplan, a za media Mediaplus oraz Initiative Media.
Źródło: BMW
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
LinkedIn: https/www.linkedin.com/company/bmwgroup/